Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
9 листопада 2009 року в приміщенні ТУ ДСА в Миколаївській області відбулася оперативна нарада за участю: начальника ТУ ДСА Сікиринського В.І., заступника начальника ТУ ДСА Дзюбі О.М., керівників секторів та головних спеціалістів ТУ, а також голів та керівників апаратів Корабельного, Миколаївського районних судів м. Миколаєва та Миколаївської області.
Порядок денний даної наради:
1. Обговорення результатів вивчення стану ведення діловодства та архіву, кадрової роботи, первинного обліку та складання статистичних звітів у Корабельному районному суді м. Миколаєва.
2. Обговорення результатів вивчення стану ведення діловодства та архіву, кадрової роботи, первинного обліку та складання статистичних звітів у Миколаївському районному суді Миколаївської області.
Начальник ТУ ДСА в Миколаївський області Сікиринський В.І., доповів, що 24 вересня та 29 вересня 2009 року завідуючою сектором кадрової роботи ТУ ДСА в Миколаївській області Лисенко Т.М., завідуючою сектором організації діяльності служби судових розпорядників, забезпечення безпеки і незалежності суддів та господарського забезпечення Колеватовою Т.В., завідуючою сектором організації діяльності судів , органів суддівського самоврядування та судової статистики ТУ ДСА в Миколаївській області Груздєвою Л.С., головним спеціалістом цього ж сектору Варваровою-Мозолевською Н.В., головним спеціалістом-юристом ТУ ДСА в Миколаївській області Корзун Л.В. були проведені комплексні вивчення стану ведення у Корабельному районному суді м. Миколаєва та Миколаївському районному суді Миколаївської області кадрової роботи, діловодства, обліково-статистичної роботи та достовірності статистичних даних звітів за І півріччя 2009 року, питання виконання вироків відносно підсудних, які перебувають під вартою, робота з розгляду звернень громадян.
На нараді заслухали доповіді спеціалістів та керівників апаратів, які проводили комплексні перевірки у вищезазначених судах. Відзначили про позитивні та негативні напрями в роботі. Внесли пропозиції про поліпшення роботи спеціалістів суду, вказали на недоліки в роботі судів, виявлені під час перевірок, а також відмітили позитивні сторони в роботі судів. Були винесені на обговорення пропозиції щодо заохочення працівників судів, які належним чином виконують свої службові обов’язки.
Було надано слово представникам судів, які доповіли про усунення виявлених, під час перевірок, недоліків.
Після обговорення питань винесених на порядок денний, учасники оперативної наради ухвалили рішення:
1. Протоколи оперативної наради надіслати для обговорення на оперативних нарадах головам Корабельного та Миколаївського районних судів Миколаївської області та усунення виявлених недоліків.
2. Головам судів здійснювати контроль за точним дотриманням правил прийому спеціалістів на вакантні посади судів за конкурсом, більш повно проводити службову перевірку кандидатів на вакантні посади.
3. Провести навчання серед секретарів суду та секретарів судових засідань по заповненню журналів судового засідання.
4. Голові Миколаївського районного суду розглянути питання щодо звільнення консультанта з кадрової роботи – Хабірової Ганни від додаткових обов’язків по роботі з електронною поштою та використанню автоматизованої системи «Атлант» - програмного забезпечення по веденню судової статистики.
5. Голові Миколаївського районного суду підготувати подання про заохочення керівника апарату Сербіної Л.Ю. та помічника голови суду Степанова М.В. за сумлінне виконання службових обов’язків.
6. Головному спеціалісту сектору забезпечення безпеки і незалежності суддів Тарасовій О.О. розповсюдити, місцевим судам області, інформацію про позитивний досвід роботи помічника голови Миколаївського суду Степанова М.В., стосовно забезпечення охорони праці та пожежної безпеки в суді.
7. В порядку контролю запланувати в II кварталі 2010 року в Корабельному районному суді Миколаївської області проведення повторної перевірки стану усунення виявлених комісією недоліків в кадровій роботі, діловодстві, обліково-статистичній роботі.